Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na

stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych

(Sekcja kontroli projektów w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki)

Wymagania dla kandydatów:

kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);

ü  przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,

ü  przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;

ü  wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami.

ü  praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych), w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,

ü  umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,

ü  znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,

ü  umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,

ü  gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),

ü  umiejętność organizowania pracy własnej,

ü  odpowiedzialność i rzetelność,

ü  systematyczność i dokładność,

ü  komunikatywność.

Zakres obowiązków:

    1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);
    2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
    3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym,
    4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
    5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
    6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
    7. wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
    8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
    9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.

Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na stanowisku: Specjalista ds. funduszy unijnych
    • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
    • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

7000 – 9 000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 28.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje pracownika do Sekcji Techniczno - Administracyjnej

na stanowisko

Głównego/Starszego specjalisty w zawodzie

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie techniczne elektryczne lub mechaniczne,
  • doświadczenie zawodowe min. 8 lat na podobnym stanowisku,
  • posiadanie uprawnień energetycznych (dozór i eksploatacja),
  • samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
  • sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, nienaganna kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera.

Zakres obowiązków:

  • Eksploatacja i konserwacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji wod-kan, instalacji sanitarnych i co. w obiektach,
  • wykonywanie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych zlecanych przez zakłady badawcze i inne komórki Instytutu,
  • konserwacja i naprawy elektrycznej i mechanicznej aparatury badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych,
  • dokonywanie przeglądów urządzeń elektroenergetycznych wynikających z rocznych harmonogramów przeglądów oraz okresowa ocena sprawności i ochrony przeciwpożarowej instalacji i urządzeń elektrycznych,
  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemu wentylacji mechanicznej wyciągów technologicznych oraz wymiany powietrza bytowego w obiektach laboratoryjnych,
  • oszczędne i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie materiałów i powierzonego sprzętu,
  • właściwa organizacja bezpiecznej pracy na stanowisku,
  • informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach realizacji zadań oraz o trudnościach,
  • wykonywanie doraźnych prac związanych z bezpośrednio z działalnością działu zlecanych przez Kierownika działu,
  • reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.

Dodatkowe atuty:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie elektryka na obiekcie, posiadanie uprawnień spawalniczych, podstawowa znajomość obsługi komputera, chęć podejmowania wyzwań i działań tzw. „złotej rączki”.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy

Oddział w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1

31-429 Kraków

Proponowane wynagrodzenie:

5600 - 7000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]